Klachtencommissie opfriscursus

Opfriscursus Leden Klachtencommissie

 

Training klachtencommissie ongewenste omgangsvormenBel  Mail

>   Evalueer samen met een materiedeskundige jurist de behandelde klachten

>   Fris de theorie van de Basiscursus Leden Klachtencommissie weer op

>   Pas de theoretische kennis toe op casuïstiek


Voorkom onrust in uw organisatie

Na de Basiscursus Leden Klachtencommissie nooit meer iets aan scholing gedaan? Er komen toch zelden klachten?

Maar als er dan een klacht komt, komt deze meestal onverwachts. Wie zaten er ook al weer in de klachtencommissie? Waar was de laatste versie van het klachtenreglement ook al weer? Is wraking aan de orde? Het management wil op de hoogte gehouden worden, maar kan dat wel? Hoe zat dat ook al weer met die termijnen? Even aan de vertrouwenspersoon vragen? Of is dat niet handig gezien de partijdige rol?

Juist als er een tijd geen klachten komen is het van belang om de kennis op peil te houden zodat u en uw commissie straks rustig en goed voorbereid te werk kunnen gaan. Uw commissie dient kalmte, overwicht en deskundigheid uit te stralen zodat alle betrokkenen vertrouwen kunnen houden in een eerlijke klachtafhandeling.

Ook als uw commissie al een klacht heeft behandeld is het prettig om deze met een ter zake deskundige jurist nog eens door te lopen. Waar liepen er zaken stroef? Waar twijfelde u over? Hoe heeft uw commissie een en ander verwoord in het advies? 

  

Praktische informatie

Deze training wordt op kantoor van Hubert Consult of in-company verzorgd voor alle leden (en eventueel vervangende leden) van uw klachtencommissie. De tijdinvestering bedraagt 1 dagdeel.

Het dagdeel wordt in onderling overleg ingepland. 

Voor meer informatie over deze cursus kunt u contact opnemen met Adrienne Hubert,
tel: 071-5174222 of een e-mail sturen aan: Hubert Consult

Hubert Consult

Rijnsburgerweg 31-B
2334 BE Leiden
Tel: 071-5174222
E-mail: info @ hubertconsult . nl
K.V.K. 28082872 Leiden
BTW-nr. NL.1842.06.765.B01